"Cílem projektu je zejména podpořit tvořivost a inovativní nápady studentů, které tak mohou přispět jak k osobnímu rozvoji a rozšíření profesních kompetencí studentů, tak i k posílení image a vnímání značky Peugeot," říká marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR, Jiřina Nováková. Kromě toho si Peugeot od projektu slibuje, že pomůže zvýšit všeobecné povědomí o elektromobilitě a seznámí mladé lidi s výhodami i specifiky elektrických vozů. Studenti dostanou od Peugeotu k dispozici tři elektromobily – Peugeot E-208, E-308 a E-3008. Tyto vozy pak studentům poslouží k vytvoření fotografie nebo videa zachycujícího tzv. "Allure". "Allure", je výraz, který nemá v češtině jednoznačný slovní ekvivalent, jak vysvětluje Jiřina Nováková: "Slovo Allure pochází z francouzštiny a vyjadřuje přitažlivost, šarm, ale i umění žít. Je těžké to vysvětlit slovně, takže se rozhodli vyjádřit to obrazem. A před tuto výzvu jsme postavili studenty. Tak se zrodil společný projekt mezi Peugeotem a ČVUT." Studenti ČVUT mají určitě pádný důvod se do projektu zapojit. Jejich kreativní výtvory totiž v rámci klasifikace ohodnotí nejen jejich profesoři, ale i Peugeot, a to pěknou finanční odměnou. Za nejlepší foto dá Peugeot studentům 25 tisíc korun za nejlepší video a 15 tisíc korun za nejlepší fotku. Vyhlášení výsledků projektu a představení nejlepších děl proběhne 12. prosince 2024 v prostorách Rektorátu ČVUT.
Univerzita ČVUT v Praze hledá propojení s prestižními firmami, spustila originální projekt s Peugeotem
Datum zveřejnění:
24. 10. 2024
Značka Peugeot v ČR a Masarykův ústav vyšších studií na ČVUT v Praze spustily společný kreativně vzdělávací projekt nazvaný "Capture Allure". Z tohoto partnerství profitují obě strany. Univerzita našla pro své studenty možnost, jak poznat prostředí a marketingové taktiky úspěšné firmy, a Peugeot zase využije kreativnosti a inspirativních nápadů, které mu studenti přinesou.
Zdroj:
metro.cz