Jakub Vik, redaktor
--------------------
Provoz na trati. Zabezpečené ETCS může ohrozit třeba lokomotiva, která manipuluje na nádraží s vagony a ETCS je nekontroluje, vysvětluje odborník na zabezpečení železnice z ČVUT Dušan Kamenický.
D. Kamenický
--------------------
Po té hlavní koleji může vlak rychlosti 120 km v hodině a nic nezabrání tomu, aby se tenhle ten posunový díl rozjel a ohrozil nám jízdu vlaku v té hlavní koleji.
Jakub Vik, redaktor
--------------------
Správa železnic problém připouští.
V. Říha
--------------------
Systém ETCS jednoznačně přispívá ke zvýšení bezpečnosti v České republice. Ale furt nám tam zbývají nějaká rizika.
Jakub Vik, redaktor
--------------------
Říká Vladimír Říha ze Správy železnic. Podle Drážní inspekce projely v posledních dvou letech vlaky červenou ve skoro 300 případech, z toho zhruba třetina připadá na posuny, které právě ETCS chránit nebude. Jakub Vik, Radiožurnál.