Datum zveřejnění: 
6. 1. 2018

Fakulta stavební ČVUT v Praze spustila novou kampaň, kterou chce oslovit nerozhodné studenty. Ke studiu je mají nalákat humorné spoty.

Fakulta stavební ČVUT v Praze chce kampaní vyvrátit mýtus o obtížnosti přijímacího řízení a následné nezvládnutelnosti svých studijních programů. Videa, která ke kampani vznikla, mají středoškolským studentům odlehčenou formou ukázat, že studium na ČVUT "není žádný horor".

"Setkáváme se s rozšířeným mýtem, že přijímací zkoušky a studium
na naší škole jsou hodně těžké. To ale není pravda, například vloni uspělo 90 % uchazečů, kteří k nám přišli k přijímacímu řízení. Co se týká vlastního studia, ročně u nás získá vysokoškolský titul kolem dvanácti stovek absolventů v bakalářském a magisterském studiu," okomentovala kampaň Marie Gallová, vedoucí PR a marketingu na Fakultě stavební ČVUT.

Spoty pro ČVUT zrealizovala contentová agentura McShakespeare. Při jejich tvorbě se inspirovala právě mýtem o náročnosti školy.

"Chceme říct studentům, že Fakulta stavební ČVUT není nic hrozného a dá se zvládnout," sdělila Iva Hadj Moussa, kreativní ředitelka agentury McShakespeare. "Připravili jsme sérii tří videí v hororovém žánru určených pro on-line, která, jak věříme, studenty zaujmou."

Spoty jsou od ledna ke zhlédnutí na Facebooku Fakulty stavební ČVUT. McShakespeare pro fakultu připravuje také novou prezentaci pro lednový Den otevřených dveří. Cílem této akce bude povzbudit studenty a představit jim možnosti studia na škole.

 

Zdroj: 
tyden.cz