4. 4. 2017

Až do 12. září 2017 mohou podávat přihlášky uchazeči o studium na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Děkan fakulty vyhlásil náhradní a mimořádný termín přijímacího řízení pro akademický rok 2017/18. Hlásit se mohou uchazeči o bakalářské studium i o navazující magisterský studijní program.

akulta jaderná a fyzikálně inženýrská v Praze (FJFI) nabízí studentům 16 bakalářských a 16 magisterských studijních programů. Z údajů studijního oddělení fakulty vyplývá, že největší zájem v bakalářském studiu je o Matematické inženýrství, Aplikaci softwarového inženýrství a o Jaderné inženýrství, ve studiu magisterském kromě již zmíněných oborů, uchazeče nejvíce lákají Aplikované matematicko-stochastické metody.

Studium na fakultě se vyznačuje individuálním přístupem, studenti se aktivně podílejí na práci kateder a vědeckých týmů, jsou schopni velmi rychlé orientace v mezioborové problematice. Osvojí si nejméně dva světové jazyky a mají možnost vycestovat na studijní pobyty do zahraničí. Do praxe odcházejí absolventi fakulty všestranně připraveni, jsou z nich žádaní a vysoce úspěšní odborníci. Budovy FJFI jsou bezbariérové, technické vybavení fakulty umožňuje studium i zrakově postiženým.

České vysoké učení technické v Praze patří k největším a nejstarším technickým vysokým školám v Evropě. V současné době má ČVUT osm fakult (stavební, strojní, elektrotechnická, jaderná a fyzikálně inženýrská, architektury, dopravní, biomedicínského inženýrství, informačních technologií) a studuje na něm přes 21 000 studentů. Pro akademický rok 2017/18 nabízí ČVUT svým studentům 129 studijních programů a v rámci nich 453 studijních oborů. ČVUT vychovává moderní odborníky, vědce a manažery se znalostí cizích jazyků, kteří jsou dynamičtí, flexibilní a dokáží se rychle přizpůsobovat požadavkům trhu. V roce 2017 se ČVUT umístilo v hodnocení QS World University Rankings, které zahrnuje více než 4400 světových univerzit, v oblasti „Civil and Structural Engineering" na 51. – 100. místě, v oblasti „Mechanical Engineering“ na 151. – 200. místě, v oblasti „Computer Science and Information Systems" na 201. – 250. místě, v oblasti „Electrical Engineering“ na 151. – 200. místě. V oblasti „Mathematics“ na 251. – 300. místě a „Physics and Astronomy“ na 151. – 200., v oblasti „Natural Sciences“ na 220. místě, v oblasti „Architecture“ na 101. – 150. místě, v oblasti „Engineering and Technology“ na 201. místě.

parlamentnilisty.cz