Datum zveřejnění: 
23. 2. 2017

Na technické vysoké škole obměnili marketing Masarykova ústavu vyšších studií.

Dlouholetý televizní manažer Nikolaj Savický se nově stará o rozvoj a vnější vztahy Masarykova ústavu vyšších studií, šestého největšího pracoviště ČVUT. Studijní programy ústavu jsou zaměřeny na ekonomiku, management a řízení inovací.

Savický osmnáct let pracoval na různých vedoucích pozicích v České televizi, s výjimkou let 2007-2008, kdy byl zástupcem generálního ředitele Slovenské televize. V letech 2011 až 2014 byl náměstkem generálního ředitele Národní galerie.

Do oddělení marketingu a PR zároveň nastupuje Simona Davídková, která pracovala pro web RoadCycling.cz nebo ve vydavatelstvích Mladá fronta a Economia. Ujme se propagace značky Masarykova ústavu vyšších studií, a to včetně souvisejících akcí.       

Autor: 
Filip Rožánek
Zdroj: 
MaM.cz