Datum zveřejnění: 
11. 1. 2016

Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze chce nové studenty nalákat pomocí sociálních sítí, blogu a nového webu.

V prosinci odstartovala digitální kampaň, již připravila agentura Konektor Social a která poběží až do března. Ke zvýšení atraktivity oborů má přispět nově spuštěný web Studuj. fel.cvut.cz, který uchazečům pomůže při výběru vhodného oboru na základě jejich zájmů. Kromě webu představí fakulta v průběhu ledna také populárně-naučný blog.

"Na něm chceme ve spolupráci s vybranými novináři z technických médií generovat obsah, který bude informovat o novinkách a zajímavostech z oblasti elektrotechniky a do určité míry bude spojen s fakultou. Může jít třeba i o rozhovory s řediteli firem, jejichž kariéra odstartovala před desítkami let právě na této škole," uvedl Tomáš Kejmar, social media konzultant agentury Konektor Social.

Náborová část poběží prostřednictvím reklamních formátů na Facebooku, což už se fakultě osvědčilo. "V roce 2014 jsme se na této sociální síti snažili upozornit na nový studijní program softwarové inženýrství a technologie. Nejenže meziročně došlo k nárůstu počtu přihlášek o 13 %, ale také jsme přivedli 15 tisíc návštěvníků na náborovou microsite, z nichž třetina vyplnila rozřazovací test," dodal Kejmar.

Zdroj: 
MARKETING SALES MEDIA