Do výzvy „Capture Allure“ se zapojilo 27 týmů složených z 68 studentů a studentek, zejména z MÚVS, ale i z dalších fakult ČVUT. K dispozici měli tři elektromobily značky Peugeot: E-208, E-308 a E-3008. Tyto vozy byly zvěčněny v různých prostředích, a to často překvapivým a inovativním způsobem. „Výsledky nás velmi příjemně překvapily. Fotografie i videa ukazují, kolik energie a kreativity studenti do svých děl vložili,“ prohlásila Jiřina Nováková, marketingová ředitelka značky Peugeot v ČR.
Vyhlášení výsledků zahájili rektor ČVUT Vojtěch Petráček, ředitelka MÚVS Vladimíra Dvořáková a ředitel značky Peugeot v ČR Marco Venturini. Následovalo ocenění nejlepších týmů v kategoriích fotografie a video. Vítězem kategorie fotografie se stal tým č. 26 (Tomáš Boháč, Anna Pirková, Bára Jílková, Jan Hrabák a Matěj Říha), který získal odměnu 15 000 Kč. V kategorii video si prvenství odnesl tým č. 7 (Sandra Málková, Mikuláš Matějka a Michal Kulja), oceněný částkou 25 000 Kč. Soutěžící na druhém a třetím místě v obou kategoriích si rozdělili finanční odměny, přičemž celková suma činila 58 000 Kč. Další účastníci pak obdrželi věcné ceny.
Studenti ocenili nejen příležitost vyzkoušet si elektromobily, ale i originalitu projektu. „Vážíme si důvěry, se kterou nám Peugeot svěřil svoje vozy. To ukazuje, že značka bere mladé lidi vážně,“ uvedla členka vítězného týmu. Ředitelka MÚVS Vladimíra Dvořáková soutěž označila za skvělý příklad toho, jak studenti dokážou propojit teorii s praxí. Rektor ČVUT Vojtěch Petráček vyjádřil přání, aby podobných projektů v budoucnu přibylo. „Spolupráce s ČVUT nám umožňuje získat autentický pohled mladé generace na elektromobilitu. Toto partnerství je přínosné pro obě strany,“ uzavřel Marco Venturini.
Soutěž „Capture Allure“ ukázala, že spojení kreativního myšlení a moderních technologií přináší nejen inovativní výsledky, ale také inspiraci pro další spolupráci mezi akademickou a komerční sférou.
Vítězné výtvory v kategoriích foto i video najdete zde
Více fotografií z vyhlášení zde.