
Hodnocení výsledných her probíhalo z pohledu hratelnosti, zábavnosti, grafiky, audia, originality a využitých ingrediencí. Vítězem se stala hra s názvem 16000PSI, ve které je cílem s co nejmenším počtem robotů, o které však můžete během hraní přijít, prozkoumat hlubiny tajemného oceánu.
“První místo bylo v letošním ročníku uděleno velmi těsně. Tak těsně, že rozdílem bylo doslova jen pár taktů hudby. Podmanivé hudby hlubin, kterou disponuje hra 16000PSI. Pomocí robotů v ní prozkoumáte hned tři různé úrovně mořského příkopu a čelíte několika druhům podmořských netvorů,“ hodnotí a popisuje vítěznou hru Radek Richtr, hlavní organizátor akce.
Vyhlášena byla v tomto ročníku také Cena účastníků, kdy si své hry ohodnotili studenti vzájemně. Tuto cenu získal tým se svojí kreativně pojmenovanou akční hrou Shructure naznačující hlavní mechaniku hry, zmenšování. Nejlépe hodnocenou hrou poroty z pohledu grafiky byla hra Shuffled Run, cyberpunková plošinovka, ve které utíkáte za svobodou skrz dystopické město budoucnosti.
Kompletní výsledky a možnost si všechny hry zdarma stáhnout a zahrát najdou zájemci na webové stránce https://itch.io/jam/gamejam-fit-2022.
Soutěž GameJam podpořilo několik firem a organizací. Hlavním partnerem akce byla firma Warhorse Studios. Dalšími partnery byly Zotac, Initi Playground, Creative Engineering, APHgames, Adam Sporka, RetroHerna, CAMP, Národní muzeum, Katedra počítačové grafiky a interakce FEL ČVUT a CESNET.