
Vzhledem ke covidové situaci probíhala soutěž kombinovaně, a to buď online, nebo s osobní účastí. Studenti byli rozděleni do 15 mezinárodních týmů, každý tým představoval virtuální realitní společnost, která měla velkému americkému zákazníkovi nabídnout vhodnou nemovitost pro jeho další činnost. V rámci akce se týmy fyzicky nebo online přesunuly do 8 evropských destinací, které tvořily Barcelona, Berlín, Bratislava, Tampere, Madrid, Milano, Valencie a Praha, druhá část pracovala obdobně v Moskvě, Petrohradu, Ankaře či Istanbulu. Zde pro ně byly během tří dnů uspořádány přednášky o místním realitním trhu včetně návštěv tří velkých realitních projektů.
Porotou složenou z odborníků z praxe byl vybrán jeden vítězný projekt, a to návrh týmu pro Valencii. Jeho členy byli studenti a studentky z Politecnico di Milano, University Tampere a ČVUT v Praze, konkrétně Tereza Havránková. Pro všechny zúčastněné se přitom jednalo o unikátní zkušenost práce v mezinárodních týmech.