Před závodem monopost týmu eForce prošel náročnými technickými přejímkami. V samotných disciplínách závodů už eForce jednoznačně dominoval – ve všech šesti se dostal na TOP 3 příčky a vybojoval dvě první, tři druhá a jedno třetí místo. V pátek 3. srpna se soutěžilo v disciplínách Akcelerace, Skidpad a Autokros. Díky testování, které probíhalo celý týden před závody, se piloti mohli perfektně připravit na dynamické disciplíny. V pátek dopoledne se tým eForce postavil na startovní čáru a zajel nejrychlejší akceleraci s pevným startem na 75 m s časem 3,55 s. Tento čas žádný z týmů s elektrickou ani spalovací formulí nepřekonal. Ve druhé dynamické disciplíně, Skidpad (jízda v osmičce), skončil tým eForce na třetím místě se ztrátou na prvního pouze necelé 0,2 s. Díky celoroční neutuchající práci na stavbě monopostu tým eForce závodům od začátku do konce naprosto dominoval. V rámci statických disciplín obhájil 1. místo při prezentaci Business Planu, a dvakrát získal 2. místo v disciplínách Cost report a Engineering Design. V dynamických disciplínách se eForce podařilo utržit postupku – 1. místo v Akceleraci, 2. v Autokrosu a 3. ve Skidpadu. Ve všech vyhlašovaných disciplínách se umístil tedy na třech nejvyšších příčkách, díky čemuž se stal vítězem nejen v kategorii elektrických formulí, ale také celkovým vítězem závodů Formula Student Czech 2018.
Vůz FS.10 (spalovací) obsadil během tohoto roku na soutěžích 18. a 16. místo (Itálie a Maďarsko). I formule se spalovacím motorem ukázala, že Češi, nebo přinejmenším studenti studující na ČVUT, patří ke světové konstruktérské špičce. Letošní konstrukce „spalovací“ formule CTU CarTech s typovým označením FS.10 vycházela z úspěšné loňské koncepce FS.09. Veškeré síly týmu tak mohly být směřovány na optimalizaci dílčích konstrukčních celků. K optimalizaci došlo dále například v technologii zpracování uhlíkových vláken. Studenti-konstruktéři také posunuli v rámu motor blíž k pilotovi, čímž dosáhli příznivějšího rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou.
Celková hmotnost FS.10 klesla na 195 kg (bez pilota). Díky výrazně vyššímu počtu testovacích kilometrů se podařilo precizněji odladit nastavení vozu pro reálné podmínky a hlavně vyzkoušet více různých variant. Právě finální nastavení podvozku se ukázalo v ostrém soutěžním nasazení jako klíčové. Formule dosahuje zrychlení 0 – 100km/h za 3,5 s a její výkon je 64 kW. Dílčí výsledky z Mostu byly tři třetí místa, jedno páté, jedno šesté a jedno jedenácté místo. Tyto průběžné výsledky dohromady daly celkové třetí místo, přičemž na druhé místo chybělo pouhých 0,6 bodů a na první 18 bodů. Kvůli nepřízni počasí byla hlavní soutěž Endurace v těsně před koncem zrušena.
Rektor ČVUT doc. Vojtěch Petráček se studentů dotazoval na konstrukční detaily obou formulí a uvedl: „Obdivuji studenty, že tak sofistikované stroje dokáží dovést k plné funkčnosti.“
O závodech informovala tato média: autojob.cz, autologistika.cz, automakers.cz, ceskeokruhy.cz, ekologickarevue.cz, e-mostecko.cz a expressauto.cz.