Datum zveřejnění: 
19. 3. 2021
Nynější komplikovaná situace nedovoluje studentské organizaci IAESTE uskutečnit tradiční formou veletrh, který pořádala více než dvě desítky let v akademickém prostředí významných univerzit. Studenti se proto rozhodli pro nový společný projekt, na němž se podílí jak lokální centra organizace, tak i řada významných institucí a zaměstnavatelů. V jeden den, konkrétně 14. dubna od 9.00 do 16.00 hodin, tak mohou studenti univerzit využít možnosti navázat kontakty se zástupci mnoha firem.

„Veškerý program v rámci akce proběhne na webu www.ikariera.cz, kde studenti najdou příslušné instrukce. Firmy zde také představí své aktuální nabídky pro spolupráci se studenty. Zajímavá grafika virtuálního veletrhu s nabídkou komunikačního prostředí vytváří vhodné prostředí jak pro účastníky z řad studentů, tak i pro zástupce firem. Nejen firemní stánky, ale i doprovodný program bude dobrou příležitostí pro orientaci studentů v jejich přípravě na budoucí kariéru v oborech, které si zvolili,“ říká k programu veletrhu Magdalena Křečková, prezidentka IAESTE ČVUT v Praze.  

Z ČVUT se do veletrhu zapojí šest z osmi jeho fakult. Účastníci veletrhu budou moci navštívit 163 virtuálních stánků. Z programu nebude chybět možnost chatu nebo video callu se zástupci firem, zajímavé webináře, prezentace firem, kontrola životopisů, profilů na LinkedIn, pracovní pohovor nanečisto nebo jobwall s těmi nejlepšími pracovními nabídkami. Prezentovat se bude také Kariérní centrum ČVUT. „Pro firmy se tento koncept ukázal jako zajímavý díky možnosti komunikovat moderní formou vize a cíle v netradičním prostředí přesahující působnost tradičních veletrhů,“ dodává Magdalena Křečková.

Posláním IAESTE bylo a je uskutečňovat takové aktivity, které podpoří rozvoj schopností studentů, zejména technických oborů a vytvoří příležitosti pro získání nových poznatků a zkušeností, a to ve spolupráci akademického a firemního prostředí. Takovou vizi představili zakladatelé mezinárodní organizace v poválečných letech a mnohé z toho je stále aktuální.

Kontaktní osoba: Magdalena Křečková